12:53 Відкритий урок з української мови | |
Формування компетентного мовця, національно свідомої, духовно багатої мовної особистості при вивченні теми « Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина. Подорож до країни Синтаксису» У 5 класі був проведений урок узагальнення вивченого про другорядні члени речення. Мета уроку – систематизувати знання учнів з теми, структурувати вивчений теоретичний матеріал; удосконалювати вміння практично застосовувати здобуті знання, розвивати комунікативність, логічне мислення; виховання в учнів інтересу і любові до рідної мови, до художнього слова. Перед собою ставила завдання з розвитку таких ключових компетентностей:
З метою виконання завдань уроку використовувала в роботі різні прийоми і методи. Наш урок – це урок-подорож до чудодійної країни, де правлять король Синтаксис та королева Пунктуація. Перша зупинка – «Загадкові ворота», яка мала свої завдання: -лінгвістичний крос; - гра «Склади слово»; - хвилинка каліграфії. Виконавши ці завдання, ми попрямували до галявини Простого речення. Вона підготувала для нас кодований диктант, роботу з текстом «Будь дослідником!», ігрову хвилинку, а також зупинку «Моя творчість немає меж». Наступною була рубрика «Навколо світу», яка запропонувала учням помандрувати до одного із «семи чудес» України – Національного дендропарку «Софіївка» в Умані. Цікавою для учнів стала і зупинка «Голос країни», учасниками якої були: Заслужена артистка України Наталя Май, Народні артисти України Наталія Бучинська і Тарас Петриненко. Діти, прослухавши уривки пісень цих виконавців, вставляли у речення пропущені другорядні члени та визначали їх вид. Урок пройшов цікаво і змістовно, завдання і мета були досягнуті.
| |
|
| |
| Всього коментарів: 0 | |


